PILNIE POSZUKUJEMY!

  • Wskażemy lokalizację dla Twojej firmy z uwzględnieniem najbliższego otoczenia.  

605 991 605

Pomoc

Wyszukiwanie i przeglądanie ofert
Jak wyszukiwać oferty w serwisie?

Oferty w serwisie mogą być wyszukiwane na kilka sposobów w zależności od wymaganych kryteriów wyszukiwania:

  1. Będąc na stronie głównej serwisu skorzystaj z formularza wyszukiwania. Formularz został podzielony na 4 zakładki „Zamknięty”, „Półotwarty”, „Otwarty”, „Według towarów”. Pierwsze 3 zakładki umożliwiają wyszukanie ofert w zależności od rodzaju magazynu. Zakładka „Według towarów” umożliwia wyszukanie magazynów spełniających określone warunki do przechowywania konkretnego towaru. Określając towar możesz posłużyć się zarówno jego nazwą lub numerem PKWiU. Przykładowo podając jako nazwę towaru „wyroby skórzane” otrzymasz w wyniku magazyny których parametry umożliwiają magazynowanie tej grupy towarów.
    Dodatkowo każda z zakładek umożliwia określenie takich parametrów jak: minimalna i maksymalna powierzchnia i cena magazynu, województwo i miasto. Klikając link „Więcej opcji wyszukiwania” znajdujący się obok przycisku „Szukaj” uzyskasz dostęp do szczegółowych kryteriów wyszukiwania jakie powinny być spełnione w wynikach wyszukiwania.
  2. Będąc na stronie głównej serwisu kliknij w wybrane województwo na mapie umieszczonej obok formularza wyszukiwania. Klikając wybrane województwo otrzymasz wyniki zawierające wszystkie magazyny bez podziału na ich rodzaj (zamknięty/półotwarty/otwarty). Otrzymane wyniki będziesz mógł dodatkowo filtrować za pomocą formularza wyświetlonego po lewej stronie listy magazynów.
  3. Będąc na stronie głównej serwisu kliknij w wybrane miasto z listy miast umieszczonej pod mapą. Klikając wybrane miasto otrzymasz wyniki zawierające wszystkie magazyny bez podziału na ich rodzaj (zamknięty/półotwarty/otwarty). Otrzymane wyniki będziesz mógł dodatkowo filtrować za pomocą formularza wyświetlonego po lewej stronie listy magazynów.
  4. Możesz skorzystać również z bloków „Promowane oferty”, „Najnowsze oferty” i „Najczęściej oglądane”.
Czy aby wyszukiwać oferty muszę posiadać konto w serwisie?

Nie.
Do przeglądania ofert zamieszczonych w serwisie nie jest wymagana rejestracja ani logowanie. Jednak posiadając konto w serwisie możesz korzystać z opcji „Obserwuj ofertę” dzięki której w łatwy i szybki sposób powrócisz do ofert które są dla Ciebie interesujące. Sprawdź temat pomocy „Obserwowane oferty – co to takiego i jak nimi zarządzać”.

Czy przeglądanie ofert zamieszczonych w serwisie jest darmowe?

Tak.
Nie pobieramy żadnych opłat z tytułu przeglądania ofert zawartych w serwisie. Wszelkie dane kontaktowe i adresowe zamieszczone w ofertach są dostępne za darmo dla przeglądających.

Jak skontaktować się w osobą wystawiającą ofertę?

Przejdź na stronę interesującej Cię oferty. Następnie kliknij w zakładkę „Kontakt”. Prawa część zakładki „Kontakt” przedstawia dane kontaktowe (imię, nazwisko, nazwę firmy, telefon) osoby wystawiającej ofertę. Prawa część zakładki „Kontakt” to formularz kontaktowy dzięki któremu łatwo i szybko wyślesz wiadomość e-mail bezpośrednio do osoby wystawiającej ofertę. Korzystając z formularza kontaktowego musisz podać swój nr telefonu lub adres e-mail.

Co oznacza przycisk Obserwuj ofertę na stronie widoku oferty?

Klikając przycisk „Obserwuj ofertę” dodajesz wybraną ofertę do listy obserwowanych ofert. Dzięki temu w przyszłości łatwo i szybko uzyskasz dostęp do interesującej Cię oferty.
Aby skorzystać z tej funkcji serwisu musisz posiadać swoje konto i być zalogowany. Jeżeli nie jesteś zalogowany, po kliknięciu w przycisk zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony logowania.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji odnoście tworzenia konta i logowania sprawdź dział pomocy „Rejestracja i logowanie”.

Obserwowane oferty – co to takiego i jak nimi zarządzać?

Obserwowane oferty umożliwiają Ci szybki i łatwy dostęp do ofert które uznałeś za interesujące.
Klikając przycisk „Obserwuj ofertę” znajdujący się na stronie wybranej oferty dodajesz ją do listy obserwowanych ofert.
Aby przejść do listy obserwowanych ofert skorzystaj z linka „obserwowane oferty” znajdującego się na górze strony.
Aby usunąć ofertę z obserwowanych w swoim panelu klienta na stronie obserwowane oferty kliknij przycisk „usuń” znajdujący się pod miniaturką wybranej oferty.

Wirtualny spacer – co to takiego i jak korzystać z tego narzędzia?

Wirtualny spacer to narzędzie dzięki któremu dokładnie zobaczysz nie tylko wnętrze ale i otoczenie magazynu. Posługując się strzałkami kontrolera umieszczonymi pod obrazem możesz poruszać się po magazynie tak, jakbyś znajdował się w jego wnętrzu. Możesz wykonać następujące ruchy:

  • spójrz do góry
  • spójrz w prawo/lewo
  • spójrz do dołu
  • obrót o 90 stopni w prawo/lewo
  • idź do przodu.

Wirtualny spacer to autorskie narzędzie opracowane na potrzeby serwisu www.magazynypolska.pl. Jeżeli masz jakieś uwagi lub wskazówki odnośnie jego funkcjonowania chętnie je uwzględnimy przy dalszych pracach mających na celu rozwój tego narzędzia.

Dodawanie i edycja ofert
Jak zamieścić ofertę w serwisie?

Aby rozpocząć proces tworzenia nowej oferty w serwisie kliknij wyróżniony na czerwono przycisk „Dodaj ofertę” w górnym menu głównym strony.
Jeżeli jesteś zalogowany zostaniesz przeniesiony do pierwszego kroku formularza. Jeżeli nie jesteś zalogowany zostaniesz przeniesiony do strony logowania a po zalogowaniu do pierwszego kroku formularza.
Jeżeli nie masz konta w serwisie na stronie logowania możesz dokonać szybkiej rejestracji aby już po chwili móc dodawać oferty.
Przechodząc przez kolejne kroki formularza zostaniesz poproszony o podanie parametrów opisujących dodawaną nieruchomość. Parametry zostały pogrupowane tematycznie, np.: Adres i informacje o położeniu, galeria, budowa, instalacje, ochrona i monitoring.
Ostatnim etapem tworzenia oferty jest określenie jej ważności oraz ewentualne wybranie dodatkowych opcji promujących ofertę w serwisie.
Po zakończeniu procesu tworzenia oferty na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie.

Kto może zamieszczać oferty w serwisie?

Każdy użytkownik który dokonał wcześniejszej rejestracji w serwisie. Rejestracja jest darmowa i zajmuje tylko chwilę.
Aby uzyskać więcej informacji o rejestracji sprawdź dział pomocy „Rejestracja i logowanie”.

Ile kosztuje zamieszczenie oferty w serwisie?

Aby zapoznać się z aktualnym cennikiem zamieszczania ofert w serwisie przejdź na stronę Cennik.

W jaki sposób mogę zapłacić za dodane ogłoszenie?

Sprawdź temat pomocy „W jaki sposób mogę zapłacić za dodane ogłoszenie?” w dziale Faktury i płatności.

Kiedy moje ogłoszenie będzie widoczne w wynikach wyszukiwania?

Ogłoszenie pojawia się w wynikach wyszukiwania automatycznie po zaksięgowaniu płatności. W przypadku płatności internetowych czas ten zwykle wynosi kilka minut.

Jak długo moje ogłoszenie będzie widoczne w serwisie?

W zależności od wybranego czasu ważności ogłoszenia może być ono dostępne w serwisie na 30, 60 lub 90 dni. Po tym czasie będziesz mógł ponownie aktywować ogłoszenie.

Co oznacza „Promowanie oferty na stronie głównej serwisu”?

Oferta dla której została wybrana opcja „Promowanie na stronie głównej” pojawia się na stronie głównej w bloku „promowane oferty” wraz z innymi ofertami dla których ta opcja została wybrana.
Dodatkowo każda oferta tego typu znajduje się w początku listy wyników wyszukiwania oraz jest oznaczona kolorem pomarańczowym dla jeszcze lepszego wyróżnienia.
Opcja „promowanie na stronie głównej” jest płatna. Aktualną cenę możesz sprawdzić na stronie Cennik.

Co oznacza „Promocja oferty w wybranym województwie”?

Oferta z wykupioną opcją „promocja oferty w wybranym województwie” pojawia się w chmurce po najechaniu kursora myszki na wybrane województwo. Oferta prezentowana w chmurce wybierana jest losowo spośród innych ofert z danego województwa dla których została wykupiona opcja „promocja w wybranym województwie”.
Dodatkowo oferta tego typu zostaje wyróżniona kolorem w wynikach wyszukiwania.
Opcja „promocja w wybranym województwie” jest płatna. Aktualną cenę możesz sprawdzić na stronie Cennik.

Co oznacza „Promocja oferty w wybranym mieście”?

Oferta z wykupioną opcją „promocja oferty w wybranym mieście” pojawia się w chmurce po najechaniu kursora myszki na wybrane miasto z listy miast znajdujących się na stronie głównej. Oferta prezentowana w chmurce wybierana jest losowo spośród innych ofert z danego miasta dla których została wykupiona opcja „promocja w wybranym mieście”.
Dodatkowo oferta tego typu zostaje wyróżniona kolorem w wynikach wyszukiwania.
Opcja „promocja w wybranym mieście” jest płatna. Aktualną cenę możesz sprawdzić na stronie Cennik.

Jak dodać zdjęcia do mojej oferty?

Podczas tworzenia oferty za pomocą kreatora w kroku nr 4 będziesz mógł dodać zdjęcia swojej nieruchomości. Kliknij przycisk „przeglądaj”, następnie wybierz zdjęcia z dysku swojego komputera. Po wybraniu zdjęcia kliknij przycisk „dodaj zdjęcie”. Powtórz te czynności dla każdego zdjęcia z osobna.
Jeżeli Twoja oferta została utworzona bez zdjęcia zaloguj się do swojego panelu klienta i kliknij w menu użytkownika „moje oferty”. Przy wybranej ofercie kliknij link „zmień zdjęcia” znajdujący się pod miniaturką zdjęcia oferty.

Jak zmienić zdjęcia oferty?

Zaloguj się do swojego panelu klienta i kliknij w menu użytkownika „moje oferty”. Przy wybranej ofercie kliknij link „zmień zdjęcia” znajdujący się pod miniaturką zdjęcia oferty.
Wyświetlona strona umożliwi dodanie nowych zdjęć lub usunięcie istniejących.

Ile zdjęć mogę dodać do jednej oferty?

Każda oferta może zawierać do 50 zdjęć.

Jak edytować utworzoną ofertę?

Zaloguj się do swojego panelu klienta i kliknij w menu użytkownika „moje oferty”. Przy wybranej ofercie kliknij przycisk „edytuj opis”. Zostaniesz przeniesiony do trybu edycji oferty.
Przeglądając swoją ofertę w trybie edycji zauważysz czerwone przyciski „edytuj blok”. Po kliknięciu w wybrany przycisk zostaniesz przeniesiony do strony umożliwiającej zmianę wybranego bloku oferty. Aby wyjść z trybu edycji oferty kliknij niebieski przycisk „wyjdź z trybu edycji” znajdujący się na górze strony Twojej oferty.

Jak ustawić lub zmienić pozycję nieruchomości na mapie?

Zaloguj się do swojego panelu klienta i kliknij w menu użytkownika „moje oferty”. Przy wybranej ofercie kliknij przycisk „edytuj opis”. Zostaniesz przeniesiony do trybu edycji oferty.
Kliknij zakładkę „położenie na mapie” a następnie czerwony przycisk „edytuj położenie na mapie”. Zostaniesz przeniesiony do strony umożliwiającej zmianę pozycji nieruchomości na mapie. Kursorem myszki chwyć znacznik określający pozycję na mapie i przesuń go w pożądane miejsce. Następnie kliknij „zapisz zmiany” aby zachować nową pozycję.

Jak dodać do mojej oferty wirtualny spacer?

Jeżeli jesteś zainteresowany wzbogaceniem swojej oferty o doskonałą formę prezentacji jaką jest „wirtualny spacer” skontaktuj się z nami aby zapoznać się z naszą ofertą w tym zakresie. Nasze aktualne dane kontaktowe dostępne na stronie kontakt.

Rejestracja i logowanie
Co daje mi rejestracja?

Posiadając aktywne konto w serwisie możesz dodawać swoje oferty do bazy serwisu. Dodatkowo możesz korzystać z funkcjonalności „obserwowane oferty” dzięki której łatwo i szybko dotrzesz ponownie do ofert które Cię zainteresowały.

Czy rejestracja jest darmowa?

Tak, rejestracja w serwisie jest darmowa.

W jaki sposób utworzyć konto w serwisie?

Aby utworzyć nowe konto w serwisie kliknij link „moje konto” znajdujący się w prawym górnym rogu serwisu. Zostaniesz przeniesiony do strony umożliwiającej zalogowanie lub utworzenie nowego konta.
W formularzu rejestracyjnym podaj swój adres e-mail, hasło oraz potwierdź, że akceptujesz postanowienia regulaminu serwisu. Następnie kliknij przycisk „utwórz konto”. Po kliknięciu w przycisk na Twoją pocztę e-mail zostaje przesłana wiadomość z linkiem aktywującym utworzone konto. Po kliknięciu w link aktywacyjny Twoje konto zyskuje pełną funkcjonalność i od tej pory możesz logować się podając swój adres e-mail i hasło.
Jeżeli wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie dotarła na Twój e-mail w przeciągu kilku minut sprawdź temat pomocy „Wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie dotarła na moją skrzynkę e-mail”.

Jakie dane są wymagane do utworzenia konta?

Do utworzenia konta w serwisie wymagane jest podanie jedynie aktualnego adresu e-mail oraz hasła.

Wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie dotarła na moją skrzynkę e-mail.

Jeżeli wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie dotarła po kilku minutach od dokonania rejestracji na stronie sprawdź folder „SPAM” swojej skrzynki pocztowej.
Jeżeli wiadomości nie ma w folderze „SPAM” skorzystaj z opcji wyślij ponownie link aktywacyjny umożliwiającej ponowne wygenerowanie linku aktywacyjnego.

Zapomniałem hasła do swojego konta.

Skorzystaj z opcji przypomnij moje hasło znajdującej się na stronie logowania.
Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail który został podany podczas rejestracji konta w serwisie. Na podany adres e-mail zostanie wysłany specjalny link po kliknięciu w który zostaniesz przeniesiony do strony umożliwiającej zmianę zapomnianego hasła.

Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za dodane ogłoszenie?
  1. Po zakończeniu dodawania oferty zostanie wyświetlone podsumowanie. Znajdziesz tam przycisk „Opłać zamówione usługi”. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do serwisu dotpay.pl, który obsługuje płatności internetowe.
  2. Kliknij link „Moje konto” znajdujący się w prawym górnym rogu strony. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony do swojego „panelu użytkownika”. W menu użytkownika wybierz „faktury i płatności”. Znajduje się tam lista wszystkich płatności jakie dokonałeś oraz wszystkich płatności oczekujących. Kliknij link „opłać” przy wybranej płatności aby zapłacić przez Internet za pośrednictwem serwisu dotpay.pl.
  3. Możesz również wykonać standardowy przelew ze swojego konta. Aby sprawdzić na jaki nr konta należy wykonać płatność sprawdź stronę kontakt. W tytule przelewu wpisz nr zamówienia którego dotyczy płatność. Nr zamówienia znajdziesz w zakładce „historia płatności” na stronie „faktury i płatności” Twojego „panelu użytkownika”.
Jak otrzymać fakturę za wykonaną płatność?

Zaloguj się do swojego panelu klienta klikając „moje konto” w prawym górnym rogu serwisu i kliknij w menu użytkownika „faktury i płatności”.
Przy płatności dla której chcesz otrzymać fakturę VAT kliknij „wystaw fakturę”.

Jak ustawić lub zmienić dane do faktury?

Zaloguj się do swojego panelu klienta klikając „moje konto” w prawym górnym rogu serwisu i kliknij w menu użytkownika „faktury i płatności”.
Przejdź do zakładki „dane do faktury” i podaj wymagane informacje do wystawienia faktury VAT.

Jak zmienić adres wysyłki faktury?

Zaloguj się do swojego panelu klienta klikając „moje konto” w prawym górnym rogu serwisu i kliknij w menu użytkownika „faktury i płatności”.
Przejdź do zakładki „adres wysyłki faktury” i podaj adres. Jeżeli faktura ma być wysłana na adres podany na fakturze nie musisz wypełniać pól w zakładce „adres wysyłki faktury”.

Jaki jest cennik usług serwisu?

Aktualny cennik serwisu dostępny jest na stronie cennik.

Płatności: